Concordo @rozzo, mas era a melhor exemplificação que vi, atendendo ao volume de trabalho e aos rigores de uma pós-graduação
Mesmo assim para o Nordeste não consideres isso como adquirido, existe essa possibilidade mas sinceramente penso que só neve acima dos 1000m. Espero enganar-me
Montalegre não deve faltar e com um bom nevão, pelo menos deverá ter mais precipitação que a zona de Bragança e como está a 1000m, também parece que já foi retirado algum frio em altura, 850hpa, vamos ver como se comporta cá por baixo.
Espero francamente que sim, que estejas errado, as previsões que tenho partilhado de todas a entidades dão cotas bem abaixo dos 1000 metros... mas em meteo nada é assegurado. Até a conservadora e seguidora do GFS MeteoGalicia diz isto: Galicia queda nunha situación intermedia entre a borrasca situada en Azores e as altas presións do norte de Europa, o que deixará un corredor de ventos intensos de compoñente leste que aportarán aire moi frío para esta xornada. Así, agárdanse ceos parcialmente cubertos con nubes de tipo medio e alto pola mañá. Co avance do día, unha fronte cálida irá entrando polo sur, con aumento de nubes e precipitacións que comezarán á tarde no sur das provincias de Pontevedra e Ourense e á noite serán xeneralizadas. Durante a madrugada do mércores as precipitacións serán de neve en calquera cota das provincias de Lugo e Ourense, no norte e interior da provincia da Coruña e no interior da provincia de Pontevedra. As temperaturas sufrirán un descenso, máis acusado nas máximas. O vento soprará de compoñente leste, moderado en xeral e forte no litoral norte. Amanhã à tarde: Amanhã à noite: Confesso que nunca na vida me recordo de ver a MeteoGalicia falar em qualquer cota! IPMA: 600 metros (a nódoa de sempre ao generalizar cotas). AEMET: 300/400 metros Fenómeno Nevadas Acumulación de nieve en 24 horas : 6 cm Ámbito geográfico Sur, Valdeorras Hora de comienzo martes, 27 febrero 2018 a las 20:00 hora oficial Hora de finalización miércoles, 28 febrero 2018 a las 00:00 hora oficial Probabilidad 40%-70% Comentario Las acumulación total de al menos 4 cm se espera por encima de 300-400 metros y continúa el día siguiente Eu não faço previsões, não tenho competência para tal, vamos esperar para ver. Não agoires!!!
Lógico, estou a brincar Mesmo assim nem iso 0 chega ao interior de Pontevedra, como podem eles afirmar qualquer cota?
Não agoires, isso é porque o ar ainda está bastante seco. Frentes destas com um fluxo de sudeste forte à frente demoram a fazer chover bem, há muita precipitação que no início seca ainda em altitude. Esta situação (até a luminosidade solar e o tamanho dos dias é equivalente a meio de Outubro) faz lembrar muito a da altura da passagem do furacão Ophelia ao nosso largo, só que com muito menos calor nesta altura do ano.
35 mms em 6h é delírio? Isso é um aviso amarelo A 96h os valores mais elevados de água precipitável, em teoria, serão verificados no Alentejo. Enquanto que é expectável que os acumulados sofram variações ao longo dos próximos dias, esse cenário não é propriamente descabido. A malta experienciou seca durante tanto tempo que acumulados banais se tornaram exóticos